Girls / Vomit

Cause there's something that I get from myself           だってそこには僕が僕から受け取った物があるから
 And there's something that you give to me              そしてそこには僕が君からもらった物がある
 And if I got one without the other                     もし 違う人からそれをもらったとしても
 Well, it's not enough to be - I need your love              やっぱり それとは全然違う物なんだ____君の愛が必要なんだ
 
 Come into my heart                                 僕の心においで
 Come into my heart                                 僕の心においで
 Come into my heart                                 僕の心に来てくれ
 My love                                          僕の愛に